2024 Yılı İçin Belediyemize Bağlı Müdürlüklerde ve Hizmet Binalarında Kullanılmak Üzere
Kırtasiye, Temizlik Malzemesi ve Toner Alımı İşi ihalesi sonuçlandırılmış olup sözleşme kısımlarına ait
sonuç bilgileri aşağıdadır.
1.Kısım ( Kırtasiye Malzemesi Alımı) İşi sunulan teklif yaklaşık maliyetin üzerinde olduğundan
4737 Sayılı Kanunun 39. Maddesi gereği teklif reddedilerek 1. Kısım İptal Edilmiştir.
2. Kısım Temizlik Malzemesi Alımı
Sözleşme Konusu İşin Yaklaşık Maliyeti: 910.645,00TL
Sözleşme Bedeli : 678.171,00 TL
Yüklenici Firma : Afaf Endüstriyel Temizlik İnşaat Gıda Turizm Otomotiv Tekstil Nakliye
İthalat İhracat Sanayi Ticaret Limited Şirketi
Sözleşme Tarihi : 12/08/2024
İşin Başlangıç ve Bitiş Tarihi : 13/08/2024 -11/09/2024
3. KısımToner Alımı
Sözleşme Konusu İşin Yaklaşık Maliyeti :565.707,42TL
Sözleşme Bedeli :436.589,40-TL
Yüklenici Firma : Çanakkale Çözümsan Ofis Mak. İnş. Sanayi Ticaret Limited Şirketi’e ihale
edilmiştir.
Sözleşme Tarihi :07/08/2024
İşin Başlangıç ve Bitiş Tarihi :07/08/2024-05/09/2024