Manisa İli Şehzadeler İlçesi sınırları içerisinde Evsel Katı Atıkların Toplanması-Taşınması ve Yolların, Kaldırımların Yıkanması –Süpürülmesi Hizmet Alımı İşi

İhale Detayları


MANİSA İLİ ŞEHZADELER İLÇESİ SINIRLARI İÇERİSİNDE EVSEL KATI ATIKLARIN TOPLANMASI-TAŞINMASI VE YOLLARIN, KALDIRIMLARIN YIKANMASI –SÜPÜRÜLMESİ HİZMET ALIMI İŞİ
ŞEHZADELER BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Manisa İli Şehzadeler İlçesi sınırları içerisinde Evsel Katı Atıkların Toplanması-Taşınması ve Yolların, Kaldırımların Yıkanması –Süpürülmesi Hizmet Alımı İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır: 
İhale Kayıt Numarası : 2017/569841
1-İdarenin
a) Adresi : 1.ANAFARTALAR MAH. GAZİOSMANPAŞA CAD. NO:25/A ŞEHZADELER/MANİSA
b) Telefon ve faks numarası : 2362501100 - 2362501100
c) Elektronik Posta Adresi : mali9919@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı :
01/01/2018 _ 31/12/2018 tarihleri arasındaki 12 aylık süre içerisinde 250 personel çalıştırılması 
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : 1.Anafartalar Mah.Gazi Osman Paşa Cad.No:25 Şehzadeler/MANİSA
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2018
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Nişancı Paşa Mahallesi Seyfettin Bey Caddesi No:3 Kat:6 (Destek Hizmetleri Müdürlüğü) Şehzadeler/MANİSA
b) Tarihi ve saati : 08.12.2017 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler: 
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri; 
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi, 
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri, 
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu. 
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat. 
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz. 
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge, 
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, 
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, 
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; 
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, 
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, 
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. 
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. 
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, 
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, 
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. 
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. 
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. 
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. 
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
 
ARAÇ TİPİ ADET TEKNİK ÖZELLİKLERİ
%100 Elektrikli Mini Damperli Çöp kamyoneti 3 3 Yaşını geçmemiş, çöp toplama haznesi 1-3 m3  kapasiteli, %100 elektrikli, en az 10 kW motor gücünde, damperli/hidrolik kasalı (büyük sıkıştırmalı çöp kamyonlarına aktarma yapabilecek kasa boyutuna sahip) çöp toplama kamyoneti olacaktır. Araç ruhsatta kamyonet olarak geçecektir. 
TOPLAM 3  
Bu ihale kapsamında istenilen araçlardan yükleniciye ait araç listesinde belirtilen %100 Elektrikli Mini Damperli Çöp kamyonetinin en az 1 adedinin isteklinin kendi malı olması şartı aranmaktadır. Bu araçların özellik  arz etmesi ve piyasadan temininin kolay olmaması sebebiyle Hizmet Alımları Uygulama Yönetmeliğinin 41. maddesi hükmü doğrultusunda ihale konusu işin özellik arz eden iş kalemleri kapsamında yapılabilmesi için yukarıda sayılan araçların isteklinin kendi malı olması gerekmektedir. Kendi malı araçlara ait teknik özelliklere ilişkin kapasite raporları ve teknik özelliklerini belirtir bilgi ve belgelerini ihale teklif zarfı içinde sunulması zorunludur.
İsteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli malı müşavir raporu veya serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tevsik edilir. Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş makine ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile adayın veya isteklinin kendi malı sayılır. İş Ortaklığında makine, teçhizat ve ekipman ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından sağlanabilir.
 
4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
İhale tarihi itibariyle geçerlilik süresini doldurmamış;
1) ISO9001 Kalite Yönetim Sistem Belgesi,
2) ISO14001 Çevre Yönetim Sistem Belgesi,
3) İşyerleri Kent Temizliği Hizmet Yeterlilik Belgesinin (TS 13111 )
belgelerinin aslı veya noter tasdikli suretini veya aslı idarece görülmüştür onaylı fotokopisini teklif kapsamında  vermek zorundadır.
 
Çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. 
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.
Kamu ve özel sektörde yapılan çöp toplama ve taşıma işleri hizmetlerini içeren iş deneyim belgeleri değerlendirilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir. 
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır. 
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması: 
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Nişancı Paşa Mahallesi Seyfettin Bey Caddesi No:3 Kat:6 (Destek Hizmetleri Müdürlüğü) Şehzadeler/MANİSA adresinden satın alınabilir. 
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur. 
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Nişancı Paşa Mahallesi Seyfettin Bey Caddesi No:3 Kat:6 (Destek Hizmetleri Müdürlüğü) Şehzadeler/MANİSA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. 
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir. 
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. 
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür. 
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez. 
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden 

YAYINLARIMIZ


ŞEHR-İ ŞEHZADELER EKİM 2017
Tüm Yayınlar

YAKLAŞAN ETKİNLİKLER

DARBELER TARİHİ VE 15 TEMMUZ KONFERANSI
Tüm Etkinlikler

SMS BİLGİLENDİRME


Etkinliklerden haberdar olmak için SMS sistemimize kayıt olun
Kayıt Ol

ŞEHZADELER BELEDİYESİ TARIMSAL TAHMİN ve ERKEN UYARI SİSTEMİ



İncele

FOTO GALERİ

VİDEO GALERİ

KONUM

E-BÜLTENE KAYIT OLDUNUZ MU?

Belediyemizin haber, duyuru ve etkinliklerinden haberdar olmak için şimdi e-bülten servisine abone olun...


ADRES BİLGİLERİ :

1. Anafartalar Mah. Gazi Osman Paşa Cad. No: 25 ŞEHZADELER / MANİSA

TELEFON BİLGİLERİ :

Santral : 0236 250 11 00
Beyaz Masa : 444 90 45